The end of Smallville

Sesong 10 av Smallville blir den siste! Men det er jeg egentlig bare glad for. Noe lenger enn det ville bare vært galskap. Og jeg forventa det egentlig helt siden vi fikk vite at det faktisk ble en sesong 10. Men du så trist det vil bli å miste favoritt-TV-serien min som jeg har fulgt med på helt siden 2001! 10 sesonger, over 200 episoder... dæng.

Men jeg har en del småting å plukke på som jeg er redd for eller synes bør skje.

Jeg håper av hele min sjel at vi ALDRI får se Tom Welling i tights. Uansett hvor ikonisk det er, og selv om at dette er en serie om Supermann, så kommer det til å ødelegge hele integriteten til serien! Smallvilles Clark Kent virker ikke som en fyr som ville synes det er logisk å ta på seg TIGHTS for å beskytte verden!

Clark bør fly! Jeg krever ikke at han flyr i mange episoder, bare vi får en eneste, passelig lang sekvens hvor han flyr ordentlig! Den bør helst toppe flyvesekvensen fra sesong 4. Det synes jeg fansen fortjener! Det er ikke nok om vi bare får se en utydelig figur fyke forbi, det synes jeg blir å snyte oss etter så mange år.

Og ellers håper jeg Lois får vite alt om Clark på et punkt, men sukk, det er ikke et must. Men jeg ville blitt fryktelig glad for det.

Comments