Small Talk Promo

I min tilstand av Smallville-abstinenser, så tar jeg meg litt tid til å nok en gang bryte ned den siste traileren som kom klipp for klipp sånn som jeg gjorde sist:

  • Oliver og Clark sitter ved et bord og prater om småtterier, tydeligvis litt ukomfortable. "Soo, saved any old ladies recently? Orphans?" Helt klart fra "Escape".
  • Det dukker opp en tekst som sier "Less Small talk, more Smallville!" og vi kutter til en lastebil som eksploderer. Aner ikke hva dette kan være, tiden får vise!
  • Tess kaster en kniv på noen som tar den i mot ved å la den treffe en bok som han holder opp. Jeg gjetter nok en gang på at det er Zod, selv om silhuetten av personen vi så vidt ser ikke helt likner på ham. Humm.
  • En eller annen flyr og etterlater seg en rød strek. John Jones, ingen tvil! Tydeligvis et klipp fra "Checkmate"!
  • Clark og Zod går mot skjermen ved siden av hverandre med en eksplosjon i bakgrunnen. Har muligens noe med lastebilen å gjøre. Godtmulig at dette er fra "Upgrade". Er han Red K-infisert her allerede tro? Gleder meg til å finne det ut! Veldig spent på denne episoden, Red K er alltid verdsatt. ;)
  • Tess skyter på Zod, og de er i låven til Clark?? Zod snur seg vekk, dette er vel rett før han løfter henne opp etter halsen sånn som vi så i forrige klipp.
  • Chloe smiler og kysser Oliver. Sikkert fra "Escape".
  • Clark kommer ut av dusjen og drar dusjforhengene til side. Oo, fanservice altså? Det har vi da iikke sett.
  • Clark løfter Lois opp, setter henne på kjøkkenbenken og kysser henne. Det er noe med ansiktsuttrykket hans som gjør at jeg mistenker at dette må være fra "Upgrade". Men det kan jo hende jeg ser det feil også. Time vill sjåvv.
  • Tess står ved noe jeg gjetter på at er den samme lastebilen inne i et varehus av noe slag, og snur seg mot døråpningen og ser at to silhuetter står der. Den ene ser veeldig ut som Amanda Waller. "Checkmate"?
  • Chloe overfaller Lois bakfra og holder et lommetørkle foran munnen hennes. Hm, mystisk. Har ingen teorier om dette, men Chloe driver jaggu med mye muffens for tiden.
  • Et nærbilde av Clark som ser sint ut, bildet skifter, Metallo kommer gående i the Fortress of Solitude og åpner jakka for å få fram kryptonitthjertet. Man ser så vidt at det kommer en person bak ham... Clark står høyere oppe og ser ham komme. Han ser fortsatt sint ut (eller bestemt, men jeg synes han ser mer sint ut).
  • Tess (i en svart parykk) drar til en fyr i kjaken. Utenfor the Daily Planet...?
  • Clark sprenger opp dørene til et rom med sjakkmønster på gulvet, tydeligvis Checkmates hovedkvarter. Man kan skimte noen menn der inne som ser ut som vakter, tror de har våpen. Ut i fra oppførselen til Clark virker han veldig sint.
  • Green Arrow skyter mot skjermen.
  • Og det avslutter med nok et klipp fra "Escape" hvor Oliver forteller Clark at han tester ut en ny "compound bow" ;)

Comments