Nostalgi

Sjekk denne flotte plakaten her! Veldig nostalgisk. Serien har forandret seg utrolig mye siden den første sesongen startet ca 10 år siden, men essensen er jo fortsatt der, historien om Clark på veien til å bli en supermann. Men allikevel er det veldig sjarmerende å se denne plakaten her, alt er så veldig... sesong 1. Logoen er annerledes, fargene er lyse, skuespillerne ser yngre ut... Klærne til Clark er så innmari første episode-aktige...

Når jeg tenker over det er jeg rent overrasket over hvor lenge jeg har fulgt med på denne serien her. Jeg husker at det var helt tilfeldig at jeg fant ut at den eksisterte, på den tiden hadde jeg minimal tilgang på internett sånn at jeg kunne funnet det ut der. Jeg kan huske at jeg gikk inn i stua, og der satt faren min og så på. Jeg reagerte på at en av karakterene het "Clark", siden det ikke var så lenge siden jeg hadde hatt dilla på Lois & Clark, en annen serie om Superman fra 90-tallet. Faren min forklarte at dette faktisk handla om den samme Clark Kent, og så var det gjort.

Comments